25 Mart 2012 Pazar

Yeni başkan Fikret Orman!

Beşiktaş Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı, İstanbul Kongre Merkezi'nde gerçekleştirildi.

1 dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından oy verme işlemine başlandı ve saat 17.00 sıralarında sandıklar kapandı.

Oy sayımının tamamlanmasının ardından Kongre Divan Başkanı Uluç Gürkan, Fikret Orman'ın kullanılan geçerli 4545 oydan 4027'sini alarak Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanlığı'na seçildiğini açıkladı.

Diğer adaylardan Bülent Deriş 375 ve Nazmi Koca da 152 oy aldı. 66 oy ise geçersiz sayıldı.

Sonuçların açıklanmasının ardından Yönetim Kurulu Üyelerimiz ile birlikte kürsüye çıkarak Üyelerimize teşekkür konuşması yapan Fikret Orman, şunları söyledi:

"Zor, çok zor bir göreve talip olduk. Teveccüh gösterdiniz, layık gördünüz, teşekkür ediyorum. Minnettarız. Bu zor görevde destek ve yardımlarınızın yol almamız için en önemli etken olduğunu bilmenizi isterim.

Söz veriyorum, doğruları duyacaksınız. Sizleri kandırmayacağız. Şeffaf bir yönetim sergileyeceğiz. Az laf, çok icraat yapacağız. Paylaşımcı bir Yönetim Kurulu oluşturacağız. Geleneklerimize sahip çıkarak Beşiktaş değerlerini tekrar hayata geçireceğiz. Yarınlarda kişi ve kurumlara bağlı olmayan çağdaş bir Beşiktaş yaratacağız. Teşhis ve tedavi belli. Güneşli günler çok yakında gelecek. Bundan emin olabilirsiniz."

Fikret Orman başkanlığındaki Beşiktaş Jimnastik Kulübü Yönetim Kurulu'nda şu isimler yer alıyor.

"Ahmet Nur Çebi, Tamer Kıran, Ahmet Kavalcı, Deniz Atalay, Umut Güner, Adnan Dalgakıran, Berk Hacıgüzeller, Levent Erdoğan, Nusret Altınbaş, İsmet Berkan, Cem Bilge, Yalçın Kaya Yılmaz, Erdal Karacan, Berkan Gocay, Seyit Ateş, Metin Albayrak, Mesut Urgancılar, Abdullah Sözer."


İŞTE GÜN BOYU YAŞANANLAR


 


 


Kaynak:Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder