Orduspor'un sezon başında Galatasaray'dan kiraladığı Culio, Gençlerbirliği maçı sonrası Cimbom'a geri döneceğini açıkladı.
Arjantinli yıldız, "Orduspor Başkanı Nedim Türkmen ile görüştüm ve kesinlikle Galatasaray'da oynamak istediğimi belirttim. Bu arada gelecek hafta deplasmanda onlarla karşılaşacağız. Bana kalsa Galatasaray'a karşı oynamak istemezdim ama Orduspor forması giyiyorum, oynamak zorundayım" ifadesini kullandı.
Yaşanan bu gelişme sonrası Orduspor Başkanı Nedim Türkmen, "Galatasaray'a döneceğini açıklayan Culio'nun sözleşmesini feshetme kararı aldık" dedi.
Kaynak:Habertürk
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder